Call centers Alsysnet
Τηλεφωνικά κέντρα VOIP
‘Εχετε ποτέ σκεφτεί τι εικόνα δείχνει προς τα έξω η επιχείρηση σας, χωρίς να έχετε εγκατεστημένο ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο;
Μία μικρή επιχείρηση μπορεί να δείξει μεγαλύτερη και μια μεγάλη να μικρύνει, χωρίς αυτό.
Η πρώτη επαφή του πελάτη με την επιχείρηση σας, ξεκινάει από το μήνυμα που θα ακούσει στο κέντρο.
Αν ακούσει ενα απλό “Παρακαλώ;” , ο πελάτης αρχικά αναρωτιέται αν κάλεσε το σωστό νούμερο ενώ αντιθέτως, ένα σωστά στημένο, καθαρά ηχογραφημένο, εισαγωγικό μήνυμα, θα τον ενημερώσει που κάλεσε , το ωράριο λειτουργίας και με ποιο τμήμα θα πρέπει να μιλήσει.
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι απαραίτητο σε κάθε τύπο επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός των κλήσεων που δέχεστε καθημερινά, ή ο αριθμός του προσωπικού που έχετε.
Μπορεί να είστε “one man show” και να διαχειρίζεστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που να δέχεστε δεκάδες κλήσεις την ημέρα και μπορεί να είστε και μία μικρή τεχνική εταιρεία 4-5 ατόμων που να δέχεστε ελάχιστες κλήσεις ή και καμία καθημερινά.
Μία μικρή επιχείρηση μπορεί να δείξει μεγαλύτερη και μια μεγάλη να μικρύνει, χωρίς αυτό.
Η πρώτη επαφή του πελάτη με την επιχείρηση σας, ξεκινάει από το μήνυμα που θα ακούσει στο κέντρο.
Αν ακούσει ενα απλό “Παρακαλώ;” , ο πελάτης αρχικά αναρωτιέται αν κάλεσε το σωστό νούμερο ενώ αντιθέτως, ένα σωστά στημένο, καθαρά ηχογραφημένο, εισαγωγικό μήνυμα, θα τον ενημερώσει που κάλεσε , το ωράριο λειτουργίας και με ποιο τμήμα θα πρέπει να μιλήσει.
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι απαραίτητο σε κάθε τύπο επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός των κλήσεων που δέχεστε καθημερινά, ή ο αριθμός του προσωπικού που έχετε.
Μπορεί να είστε “one man show” και να διαχειρίζεστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που να δέχεστε δεκάδες κλήσεις την ημέρα και μπορεί να είστε και μία μικρή τεχνική εταιρεία 4-5 ατόμων που να δέχεστε ελάχιστες κλήσεις ή και καμία καθημερινά.
Με το τηλεφωνικό σας κέντρο θα μπορείτε
- Να έχετε ηχητικό εισαγωγικό μήνυμα που να αλλάζει αναλόγως της περίπτωσης (εργάσιμη, εκτός ωραρίου, αργία ή ειδική περίπτωση)
- Να δέχεστε τα μηνύματα των πελατών που δε μπόρεσαν να σας βρουν στο email σας
- Να δέχεστε τα εισερχόμενα φαξ στο εμαιλ σας, και να στέλνετε φαξ χωρίς την αγορά επιπλέον συσκευής
- Να ηχογραφείτε όλες τις κλήσεις που κάνετε ή που δέχεστε
- Να βλέπετε ποιοί και πότε σας κάλεσαν, σε αρχείο που διατηρείται για πάντα και γίνεται εξαγωγή σε excel
- Να έχετε μία επιπλέον συσκευή που να συνδέεστε μέσω Internet από το σπίτι σας και να καλείτε ή να σας καλούν, σαν να είσασταν στο γραφείο (*)
- Να πραγματοποιείτε τις κλήσεις προς τις επαφές σας, εύκολα και γρήγορα, μέσα από τις θέσεις καταλόγου που διαθέτει η κάθε συσκευή σας (**)
(*) Απαιτείται καλή ταχύτητα, χωρίς αποσυνδέσεις του Ιντερνετ και στο χώρο του γραφείου και στο χώρο της οικίας σας
(**) Θα πρέπει η συσκευή να διαθέτει οθόνη με χαρακτήρες
Τα μενού των τηλεφωνικών μας κέντρων, χτίζονται για
το κάθε πελάτη, ξεχωριστά, σύμφωνα με τις απαιτήσεις
και τις ιδιαίτερες ανάγκες του.
'Ενα σωστά διαμορφωμένο μενού μπορεί να κατευθύνει
σωστά και να ενημερώσει άρτια το πελάτη σας, μέσα από τις
διαθέσιμες επιλογές του.
...σκεφτείτε το τηλεφωνικό σας κέντρο,
σαν ένα επιπλέον υπάλληλο, διαθέσιμο να εξυπηρετήσει τους πελάτες σας,
όλο το 24ωρο - 365 ημέρες το χρόνο...
Eπιλέγουμε συσκευές Panasonic
γιατί είναι φτιαγμένες με ποιότητα,για να εξυπηρετούν όλες σας τις ανάγκες
Ποιότητα HD
Για να μιλάτε στο τηλέφωνο και να νιώθει ο άλλος, ότι είστε δίπλα του
Δέχονται ακουστικά κεφαλής
Για να μπορείτε να μιλάτε χωρίς περιορισμούς, στη χρήση των χεριών σας
Σύνδεση απομακρυσμένα, με το γραφείο μέσω Internet
Για να μπορείτε από το σπίτι να δουλεύετε, σαν να είστε στο γραφείο
Ποιότητα κατασκευής
Γιατί η ποιότητα τους και η αντοχή τους στο χρόνο, είναι το μεγαλύτερο τους όπλο